Övningar våren 2012

Hoppas ni alla är supertaggade för ett nytt år med Söderhamns Gospelkör!!!!!!!!

Här kommer övningsdatumen: Vi övar i Norrtullkyrkan varannan torsdag kl 19.00 - 20.45 ca.

26 jan.
9 febr.
23 febr.
8 mars.
22 mars.
Skärtorsdagen den 5 april tar vi ledigt
19 april.
3 maj.
17 maj är det kristihimmelsfärdsdag, då övar vi inte, men kanske att vi gör något framträdande med kören
den helgen??? (brukar vara sk. återvändar dagar i Söderhamn då..)
31 maj.

Förhoppningsvis kommer vi att sjunga vid ett par tillfällen under terminen. Men just nu har vi inget inplanerat. När det blir framträdanden tillkommer det givetvis övning i anslutning till det.
Kom gärna med förslag på konserter eller liknande!

Vi ses! / Lena och Rune

Kommentarer
Postat av: Sabina

Toppen! Jag kan dock inte komma på första övningen eftersom jag ska på röstkurs i Karlstad.

Och nej, jag har inte glömt bort bilderna sedan konserten, jag har bara fått prioritera andra saker för tillfället... Men de kommer, jag lovar!

2012-01-05 @ 18:29:34
URL: http://sabinasfoto.wordpress.com/
Postat av: Karen Ærenlund Brogaard

Hej.

Jeg er lige flyttet til Söderhamn fra Odense i Danmark, og leder nu efter et gospelkor.

Kan man bare komme til jeres korøvninger, eller skal man optages?

Hvad koster det at synge hos jer?

Mvh Karen

2012-02-01 @ 18:05:00
URL: http://karenbrogaard.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Karen som nyss flyttat till Söderhamn! Du är varmt välkommen till vår kör! Det är bara att dyka upp på övningen nu på torsdag den 9/2 kl 19.00 i Norrtullkyrkan. Kören är öppen för alla och helt gratis. Så jag hoppas vi ses!!! / Lena Pettersson Körledare

2012-02-05 @ 23:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0